Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Al. Jerozolimskie 133A
02-304 Warszawa
Telefon: +48 22 487 53 59
E-mail: rekrutacja@varsovia.study
Godziny pracy Biura Obsługi Studenta
Poniedziałek, Czwartek, Piątek: 10:00–17:00
Wtorek: dzień pracy wewnętrznej
Środa: 9:00 – 17:00
Sobota: 8:00–14:00
Niedziela: 8:00–12:00
MEDIA⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Kształcenie na kierunku Media w Uczelni Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" w Warszawie umożliwia pozyskanie wiedzy oraz umiejętności z zakresu działalności w świecie mediów. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: tworzeniem audycji telewizyjnych, zasadami planowania produkcji, tworzeniem animacji i efektów specjalnych, zasadami prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych, zasadami tworzenia angażujących treści, zasadami tworzenia reportażu radiowego czy kreowaniem treści dźwiękowych na różnych platformach medialnych. Ponadto, poznają strategie marketingowe, zagadnienia związane z projektowaniem i tworzeniem gier komputerowych, zasady budowania i zarządzania marką oraz wpływ reklamy na odbiorców.
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia II stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
STUDIA II STOPNIA
S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Wybierz rok
Ładuję dane
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" w Warszawie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są
wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie
prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.