Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Wydział Architektury i Wzornictwa
Studia: stacjonarne, niestacjonarne
Sprawdź
Wydział Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii
Studia: stacjonarne, niestacjonarne
Sprawdźpl. Orła Białego 2
70-562 Szczecin
Telefon 664 080 174, 664 080 238
marta.oblegor@akademiasztuki.eu
https://akademiasztuki.eu/ksw
GRY KOMPUTEROWE I RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA⋮ |
stopień: (I) (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Zwiń
KOMUNIKACJA WIZUALNA I PROJEKTOWANIE INTERAKCJI⋮ |
stopień: (I) (II), czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.
Na kierunku Komunikacja Wizualna i projektowanie UX studentki i studenci uczą się projektowania wydawnictw, publikacji multimedialnych, brandingu (tworzenia marek) i identyfikacji wizualnej, projektowania opakowań, liternictwa i typografii, fotografii reklamowej i wydawniczej, projektowanie stron WWW, interfejsów i aplikacji mobilnych oraz animacji komputerowej i modelowania 3D.
Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.
Programy studiów uzupełniają zajęcia z metodologii projektowania, design managementu, kompozycji, psychofizjologii widzenia, antroposfery oraz historii sztuki i designu.
Prace naszych studentek i studentów zdobywają uznanie i nagrody, co pokazuje, że kształcenie na tym kierunku osiągnęło wysoki poziom.
Zwiń
PRODUKT I PROJEKTOWANIE DLA PRZYSZŁOŚCI⋮ |
stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Zwiń
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Wybierz rok
Ładuję dane
PROJEKTOWANIE MODY⋮ |
stopień: (I) (II), czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Zwiń
WZORNICTWO⋮ |
stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
KIERUNEK: Wzornictwo
Specjalności:
- Projektowanie mody
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych. Na specjalności projektowanie mody Studentki i Studenci uczą się projektowania ubioru, projektowania obuwia i akcesoriów, projektowania tkaniny, projektowania biżuterii oraz technik krawieckich, obuwniczych , złotniczych, technik druku na tkaninie a także fotografii mody, postprodukcji i rysunku żurnalowego.
Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.Programy studiów uzupełniają zajęcia z metodologii projektowania, design managementu, kompozycji, psychofizjologii widzenia, antroposfery oraz historii sztuki i designu.
- Projektowanie produktu
Projektowanie produktu to systemowe projektowanie produktu, projektowanie konceptualne, projektowanie multisensoryczne, projektowanie multidyscyplinarne, modelowanie i prototypowanie, ergonomia, rysunek koncepcyjny i techniczny oraz fotografia produktu.
Od pierwszego semestru aż do dyplomu osoby studiujące tę specjalność poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania i poznają technologie produkcji przygotowanych przez siebie projektów, wykonując je samemu w specjalistycznych laboratoriach obróbki drewna, metalu, tworzyw sztucznych i ceramiki.
- Komunikacja wizualna
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.
Na specjalności Komunikacja Wizualna studentki i studenci uczą się projektowania wydawnictw, publikacji multimedialnych, brandingu (tworzenia marek) i identyfikacji wizualnej, projektowania opakowań, liternictwa i typografii, fotografii reklamowej i wydawniczej, projektowanie stron WWW, interfejsów i aplikacji mobilnych oraz animacji komputerowej i modelowania 3D. Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.
- Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.
Uczelnia umożliwia zdobywanie praktycznej oraz teoretycznej wiedzy z zakresu projektowania gier komputerowych, rzeczywistości wirtualnej, a także aplikacji mobilnych i webowych. Wyspecjalizowana kadra złożona z praktyków oraz szeroki wachlarz oferowanych pracowni, pozwoli studentom na obranie dowolnej ścieżki kariery w branży gier komputerowych – zarówno w charakterze projektantów, grafików i animatorów gotowych do podjęcia pracy w największych studiach, jak i niezależnych twórców gier, którzy samodzielnie pracują nad własnymi tytułami.
Zajęcia są uzupełniane tzw. Game Jamami, organizowanymi w ramach plenerów oraz praktykami u lokalnych przedstawicieli branżowych. Poszerzanie wiedzy zdobywanej w ramach studiów, umożliwia również Pryzmat – koło naukowe poświęcone grom komputerowym, odnoszące sukcesy na arenie międzynarodowej i biorące udział w wystawach na całym świecie.
UWAGA! Na II stopniu można wybierać spośród pracowni wszystkich specjalności!
Zwiń
STUDIA II STOPNIA
S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Studia stacjonarne:
-
Źródło: Strony internetowe uczelni (16.06.2023)
Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Akademia Sztuki w Szczecinie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są
wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie
prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.