Wydział Wzornictwa

Akademia Sztuki w Szczecinie

pl. Orła Białego 2

70-562 Szczecin

Telefon 664 080 174, 664 080 238

marta.oblegor@akademiasztuki.eu

https://akademiasztuki.eu/ksw

  • GRY KOMPUTEROWE I RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA

    stopień: (I) (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister
    Uczelnie Szczecin - kierunek Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna
    Studentki i studenci na kierunku gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna mają okazję poznać zarówno dziedziny związane bezpośrednio z procesem tworzenia gier, takie jak np. modelowanie 3D, projektowanie interfejsów, concept art czy animacja,
    jak i dziedziny humanistyczne związane z procesem wydawniczym oraz metodyką pracy nad projektami, takie jak np. marketing i dystrybucja czy ochrona własności intelektualnej. Pozwala to absolwentom i absolwentkom kierunku łatwiej i szybciej odnaleźć się na rynku pracy oraz osiągać sukcesy w osobistym rozwoju naukowym.
    Kształcenie na tym kierunku umożliwia zaznajomienie się z procesem projektowania gier i przestrzeni wirtualnych, przygotowanie do pracy w zespołach, również interdyscyplinarnych oraz specjalistyczne pogłębienie wiedzy w wybranych aspektach, poprzez indywidualny dobór pracowni kierunkowych. Absolwentki i absolwenci kierunku mają możliwość obrania komercyjnej ścieżki zawodowej w branży projektowania gier i VR, jak również prowadzenia samodzielnej działalności artystycznej i projektowej. Dzięki nabyciu szerokich umiejętności dysponują kwalifikacjami cenionymi w branżach kreatywnych.
    Studenci i studentki realizują program studiów przy wykorzystaniu specjalistycznego zaplecza sprzętowego w postaci komputerów, interfejsów VR, motion capture i specjalistycznego oprogramowania, jak np. Unreal Engine i Unity, mając dostęp do laboratoriów i warsztatów, jak np. druku 3d, fotografii, studia nagrań, itp. Uczelnia przy organizacji praktyk zawodowych współpracuje z firmami działającymi w branży np.: Fabryka Gier, Panopticum (VRR), The Moonwalls w Szczecinie, Playway S.A., Forestlight Games S.A., Concept Lab Sp. z o.o. w Warszawie. W ramach studiów realizowane są również plenery w formie udziału w game jam’ach.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Limity miejsc

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

  • KOMUNIKACJA WIZUALNA I PROJEKTOWANIE INTERAKCJI

    stopień: (I) (II), czas trwania: 3,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3,5 roku
    tytuł zawodowy: licencjat

    Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.

    Na kierunku Komunikacja Wizualna i projektowanie UX studentki i studenci uczą się projektowania wydawnictw, publikacji multimedialnych, brandingu (tworzenia marek) i identyfikacji wizualnej, projektowania opakowań, liternictwa i typografii, fotografii reklamowej i wydawniczej, projektowanie stron WWW, interfejsów i aplikacji mobilnych oraz animacji komputerowej i modelowania 3D.

    Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.

    Programy studiów uzupełniają zajęcia z metodologii projektowania, design managementu, kompozycji, psychofizjologii widzenia, antroposfery oraz historii sztuki i designu.

    Prace naszych studentek i studentów zdobywają uznanie i nagrody, co pokazuje, że kształcenie na tym kierunku osiągnęło wysoki poziom.

    Wyświetl więcejZwiń

    Limity miejsc

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

  • PRODUKT I PROJEKTOWANIE DLA PRZYSZŁOŚCI

    stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia
    czas trwania: 3,5 roku
    tytuł zawodowy: licencjat
    Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.
    Studentki i Studenci kierunku Projektowanie produktu poznają zagadnienia projektowania konceptualnego, projektowania multisensorycznego i multidyscyplinarnego, a także modelowania i prototypowania, fotografii produktu, ergonomii, rysunku technicznego i rysunku prezentacyjnego.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Limity miejsc

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

  • PROJEKTOWANIE MODY

    stopień: (I) (II), czas trwania: 3,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3,5 roku
    tytuł zawodowy: licencjat
    Osoby studiujące Projektowanie Mody zachęcane są do eksperymentów i poszerzania środków wyrazu artystycznego. Z tego powodu, pierwszy rok edukacji obejmuje równoległe studiowanie projektowania ubioru, obuwia, biżuterii i tkanin, by następnie umożliwić wybór dwóch pracowni kierunkowych. Adepci i adeptki projektowania jednocześnie uczą się zagadnień z zakresu technologii i rzemiosła, co pozwala na dogłębne studium tematu.
    Zdobywają wiedzę i umiejętności z obszaru całego procesu projektowego, w tym: zasad kroju i szycia, konstrukcji obuwia, technologii i materiałoznawstwa, tendencji w modzie, rysunku żurnalowego czy fotografii mody i jej postprodukcji. Niebywałą zaletą studiów są bogato wyposażone pracownie: pracownia krawiecka, szewska, złotnicza i serigrafii. Studia te przygotowują do pracy na rynku mody. Osoby studiujące zdobywają praktyczne umiejętności pod kierunkiem doświadczonych projektantów prowadzących pracownie kierunkowe w nowoczesnych laboratoriach.
    Już w trakcie procesu studiów aktywnie promujemy twórczość osób studiujących, zachęcamy do udziału w projektach i stażach. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego z młodych projektantów i projektantek oraz wsparcie w zakresie pogłębiania specjalistycznej wiedzy w zakresie projektowania ubioru, projektowania tkanin, obuwia, akcesoriów i biżuterii. Osoby studiujące Projektowanie Mody budują interdyscyplinarne kompetencje, poznają nowoczesne technologie i rzemiosło niezbędne do zaprojektowania i realizacji własnej myśli projektowej.

    Wyświetl więcejZwiń

    Limity miejsc

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

  • WZORNICTWO

    stopień: (II), czas trwania: 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 2 lata
    tytuł zawodowy: magister

    KIERUNEK: Wzornictwo

    Specjalności:

    - Projektowanie mody

    Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych. Na specjalności projektowanie mody Studentki i Studenci uczą się projektowania ubioru, projektowania obuwia i akcesoriów, projektowania tkaniny, projektowania biżuterii oraz technik krawieckich, obuwniczych , złotniczych, technik druku na tkaninie a także fotografii mody, postprodukcji i rysunku żurnalowego.

    Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.Programy studiów uzupełniają zajęcia z metodologii projektowania, design managementu, kompozycji, psychofizjologii widzenia, antroposfery oraz historii sztuki i designu.

    - Projektowanie produktu

    Projektowanie produktu to systemowe projektowanie produktu, projektowanie konceptualne, projektowanie multisensoryczne, projektowanie multidyscyplinarne, modelowanie i prototypowanie, ergonomia, rysunek koncepcyjny i techniczny oraz fotografia produktu.

    Od pierwszego semestru aż do dyplomu osoby studiujące tę specjalność poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania i poznają technologie produkcji przygotowanych przez siebie projektów, wykonując je samemu w specjalistycznych laboratoriach obróbki drewna, metalu, tworzyw sztucznych i ceramiki.

    - Komunikacja wizualna

    Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.

    Na specjalności Komunikacja Wizualna studentki i studenci uczą się projektowania wydawnictw, publikacji multimedialnych, brandingu (tworzenia marek) i identyfikacji wizualnej, projektowania opakowań, liternictwa i typografii, fotografii reklamowej i wydawniczej, projektowanie stron WWW, interfejsów i aplikacji mobilnych oraz animacji komputerowej i modelowania 3D. Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.

    Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna

    Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych. 

    Uczelnia umożliwia zdobywanie praktycznej oraz teoretycznej wiedzy z zakresu projektowania gier komputerowych, rzeczywistości wirtualnej, a także aplikacji mobilnych i webowych. Wyspecjalizowana kadra złożona z praktyków oraz szeroki wachlarz oferowanych pracowni, pozwoli studentom na obranie dowolnej ścieżki kariery w branży gier komputerowych – zarówno w charakterze projektantów, grafików i animatorów gotowych do podjęcia pracy w największych studiach, jak i niezależnych twórców gier, którzy samodzielnie pracują nad własnymi tytułami.

    Zajęcia są uzupełniane tzw. Game Jamami, organizowanymi w ramach plenerów oraz praktykami u lokalnych przedstawicieli branżowych. Poszerzanie wiedzy zdobywanej w ramach studiów, umożliwia również Pryzmat – koło naukowe poświęcone grom komputerowym, odnoszące sukcesy na arenie międzynarodowej i biorące udział w wystawach na całym świecie.

    UWAGA! Na II stopniu można wybierać spośród pracowni wszystkich specjalności!

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Ceny

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Studia stacjonarne:

    -

    Dowiedz się więcej

    Źródło: Strony internetowe uczelni (16.06.2023)

    Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Sztuki w Szczecinie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)