Wydział Grafiki

Akademia Sztuki w Szczecinie

pl. Orła Białego 2

70-562 Szczecin

Telefon 664 080 174, 664 080 238

marta.oblegor@akademiasztuki.eu

https://akademiasztuki.eu/ksw

  • GRAFIKA ARTYSTYCZNA

    stopień: (I) (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister
    Cechą charakterystyczną kształcenia na kierunku Grafika artystyczna jest różnorodność i otwartość wynikająca z łączenia sztuk projektowych z pięknymi. Przenikanie się tych dziedzin jest naturalną drogą rozwoju artystycznego.
    Studentki i studenci grafiki artystycznej poprzez poznanie zarówno tradycyjnych technik druku (takich jak np. linoryt, litografia, akwaforta itd.), jak i współczesnych technik grafiki 2D, 3D, animacji oraz rysunku i malarstwa, mają możliwość poszukiwania własnej drogi artystycznej. Kończąc studia są przygotowani do pracy w branży poligraficznej, wydawniczej, w studiach projektowych, agencjach reklamowych. Niejednokrotnie absolwenci i absolwentki kierunku znajdują zatrudnienie jako ilustratorzy/ilustratorki, pracują w instytucjach kultury o charakterze edukacyjnym, w muzeach, czy galeriach sztuki.
    Wszystko pod okiem wyspecjalizowanej kadry – artystów i artystek grafików, malarzy, projektantów, za pomocą najnowocześniejszego sprzętu i oprogramowania. Zarówno pracownicy, jak i studenci prezentują swoje prace na wystawach nie tylko w galeriach Akademii Sztuki w Szczecinie (Galeria Rektorska, Galeria R+), ale także w całej Polsce i Europie. Wśród naszych absolwentów i pracowników mamy także licznych laureatów konkursów graficznych na całym świecie.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Limity miejsc Ceny

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

    Studia stacjonarne:

    bezpłatne

    Dowiedz się więcej

    Źródło: Strony internetowe uczelni (10.06.2022)

    Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

  • GRAFIKA PROJEKTOWA

    stopień: (I) (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister
    Cechą charakterystyczną kształcenia na kierunku Grafika projektowa jest różnorodność i otwartość wynikająca z łączenia sztuk projektowych z pięknymi. Przenikanie się tych dziedzin jest naturalną drogą rozwoju artystycznego. 
    Grafika projektowa gwarantuje studentom i studentkom rozwój w takich dziedzinach jak typografia, projektowanie wydawnictw, plakat, projektowanie znaków graficznych i identyfikacji wizualnej, projektowanie stron internetowych, ilustracja, film kreacyjny czy grafika animowana. Treści programowe pracowni dostosowane są do współczesnych realiów i potrzeb. Studentki i studenci zdobywają wiedzę niezbędną do podjęcia pracy w profesjonalnych studiach projektowych, agencjach reklamowych i brandingowych, wydawnictwach czy drukarniach.
    Wszystko pod okiem wyspecjalizowanej kadry – artystów i artystek grafików, malarzy, projektantów, za pomocą najnowocześniejszego sprzętu i oprogramowania. Zarówno pracownicy, jak i studenci prezentują swoje prace na wystawach nie tylko w galeriach Akademii Sztuki w Szczecinie (Galeria Rektorska, Galeria R+), ale także w całej Polsce i Europie. Wśród naszych absolwentów i pracowników mamy także licznych laureatów konkursów graficznych na całym świecie.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Limity miejsc

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

  • GRY KOMPUTEROWE I RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA

    stopień: (I) (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister
    Uczelnie Szczecin - kierunek Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna
    Studentki i studenci na kierunku gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna mają okazję poznać zarówno dziedziny związane bezpośrednio z procesem tworzenia gier, takie jak np. modelowanie 3D, projektowanie interfejsów, concept art czy animacja,
    jak i dziedziny humanistyczne związane z procesem wydawniczym oraz metodyką pracy nad projektami, takie jak np. marketing i dystrybucja czy ochrona własności intelektualnej. Pozwala to absolwentom i absolwentkom kierunku łatwiej i szybciej odnaleźć się na rynku pracy oraz osiągać sukcesy w osobistym rozwoju naukowym.
    Kształcenie na tym kierunku umożliwia zaznajomienie się z procesem projektowania gier i przestrzeni wirtualnych, przygotowanie do pracy w zespołach, również interdyscyplinarnych oraz specjalistyczne pogłębienie wiedzy w wybranych aspektach, poprzez indywidualny dobór pracowni kierunkowych. Absolwentki i absolwenci kierunku mają możliwość obrania komercyjnej ścieżki zawodowej w branży projektowania gier i VR, jak również prowadzenia samodzielnej działalności artystycznej i projektowej. Dzięki nabyciu szerokich umiejętności dysponują kwalifikacjami cenionymi w branżach kreatywnych.
    Studenci i studentki realizują program studiów przy wykorzystaniu specjalistycznego zaplecza sprzętowego w postaci komputerów, interfejsów VR, motion capture i specjalistycznego oprogramowania, jak np. Unreal Engine i Unity, mając dostęp do laboratoriów i warsztatów, jak np. druku 3d, fotografii, studia nagrań, itp. Uczelnia przy organizacji praktyk zawodowych współpracuje z firmami działającymi w branży np.: Fabryka Gier, Panopticum (VRR), The Moonwalls w Szczecinie, Playway S.A., Forestlight Games S.A., Concept Lab Sp. z o.o. w Warszawie. W ramach studiów realizowane są również plenery w formie udziału w game jam’ach.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Limity miejsc

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    S zczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Sztuki w Szczecinie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (1)

Ania Ocena odpowiedz

Swietna szkoła!