Autokreacja i budowanie wizerunku - studia podyplomowe w Poznaniu
Studia na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.
Autokreacja i budowanie wizerunku to studia podyplomowe w Poznaniu, których celem jest przekazanie uczestnikom informacji oraz kompetencji w zakresie procesu transgresji oraz zarządzania zmianami w komunikacji interpersonalnej.
Studia przygotowują absolwentów do pracy psychologicznej, doradczej czy konsultingowej, w której największe znaczenie pełni wizerunek.
JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?
Studia w Poznaniu na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku przeznaczone są dla kandydatów z dyplomem ukończenia studiów wyższych. To świetna propozycja dla osób, które już pracowały, pracują obecnie lub dopiero zamierzają znaleźć zatrudnienie w zakresie kreowania wizerunku w obszarze wymagającym komunikacji społecznej.
Kandydatem mogą być więc absolwenci takich kierunków, jak np. psychologia, pedagogika, kosmetologia, bezpieczeństwo zdrowotne czy zdrowie publiczne. Studia na tym kierunku są też doskonałą propozycją dla osób, które chcą kształtować swój wizerunek zawodowy czy pracować nad autoprezentacją – menedżerów, dyrektorów, kierowników i doradców marketingowych.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU AUTOKREACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU?
Studia na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku powstały na podstawie dwóch podstawowych bloków tematycznych. Pierwszy z nich składa się z ogólnych przedmiotów, które umożliwiają zdobycie wiedzy w zakresie tworzenia pozycji rynkowej firmy i zarządzania komunikacją międzyludzką. To zajęcia w obszarze żywności funkcjonalnej czy podstaw komunikacji społecznej.
Drugi moduł skupia się na praktycznych aspektach komunikowania się, kreowania wizerunku. Wśród przedmiotów z tego zakresu znajduje się m.in. coaching, mentoring, tutoring, zarządzanie czasem czy autokreacja stylu odżywiania się.
Kadrę wykładowców tworzą praktycy zajmujący się kreowaniem wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego, badaniami opinii publicznej czy reklamą. To również nauczyciele akademiccy, którzy odbyli liczne staże oraz stypendia na uczelniach zagranicznych.
Szczególny nacisk kładziony jest na realizację praktycznych zajęć, dlatego około 60% z nich ma formę warsztatów czy ćwiczeń.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Absolwenci studiów na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku wyróżniają się obszerną wiedzą i kompetencjami w ramach transgresji oraz zarządzania zmianą. Znają podstawy komunikacji interpersonalnej. Potrafią także kształtować i kierować własnym wizerunkiem.
Adaptują media dla potrzeb pozytywnego tworzenia wizerunku oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii medialnych. Stosują reguły wynikające z prawa – w szczególności własności intelektualnej w ramach zarządzania jakością.
Planują i wyrażają wizerunek postaci odpowiednio do danej okoliczności, tworząc jednocześnie projekt postaci i wykorzystując techniki multimedialne. Dokonują stylizacji na podstawie historii mody i stylu. Korzystają ze znaczenia kolorystyki w stylizacji. Wykonują analizę kolorystyczną, określając typ urody.
Kształtują profesjonalny wizerunek, wykorzystując narzędzia public relations. Prezentują firmę i własną osobę na różnych etapach kariery. Znają psychologię zachowań konsumenckich, programy oraz kampanie społeczne czy zasady mediów relations i rynku mediów.
ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU AUTOKREACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU?
Studia na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU AUTOKREACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU
Absolwenci po studiach na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku odnajdą się w szeroko rozumianym zakresie public relations, zajmując się komunikacją w firmach, organizacjach, instytucjach i urzędach administracji publicznej.
Mogą pełnić rolę pracowników HR, marketingu czy promocji. Bez problemu odnajdą się na stanowisku doradców wizerunkowych, dyrektorów medialnych czy rzeczników prasowych.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku
-
doradcy medialni,
-
doradcy wizerunkowi,
-
działy public relations,
-
organizacje i instytucje administracji publicznej,
-
zarządzanie marką i produktem,
-
badania marketingowe,
-
agencje i magazyny mody,
-
styliści,
-
coach’owie,
-
mentorzy,
-
właściciele marki.
Studia na kierunku autokreacja i budowanie wizerunku realizują autorską siatkę przedmiotów, która jest dopasowana do aktualnych wymagań rynku pracy.